Jakie ćwiczenia na płaski brzuch?

Jakie ćwiczenia na płaski brzuch?

Mimo zbliżającego się końca lata warto zadbać o swoje ciało. Zdrowa sylwetka jest modna przez cały rok. Każdy marzy o pięknym brzuchu – płaskim i umięśnionym. Jeśli chcesz wzbudzać zazdrość i pożądanie zastosuj poniższy zestaw ćwiczeń !!!  8-)

Spinanie mięśni brzucha leżąc na plecach: Połóż się na plecach, ręce umieść za głową, nogi zegnij w kolanach, stopy ułóż na szerokość bioder, podeprzyj je o podłogę. Wykonaj wdech, równocześnie unieś głowę i barki. Spróbuj podnieść łopatki. Ręce powinny być szeroko rozstawione, a stopy zetknięte z podłogą, wtedy ćwiczenie będzie trudniejsze do wykonania. W celu uniknięcia bólu szyi – patrz w sufit, a głowę odchyl od klatki piersiowej.

cw1-300x125

Spinanie mięśni brzucha leżąc na plecach ze zgiętymi nogami: Połóż się na plecach, ręce umieść za głową, nogi zegnij w kolanach pod kątem 90 stopni. Wykonaj wdech, równocześnie unieś głowę i barki. Spróbuj podnieść łopatki.

cw-2-300x153

Wypychanie nóg ku górze w leżeniu na plecach: Połóż się na plecach, wyprostowane ręce połóż przy tułowiu, nogi wyprostuj i unieś. Ruch polega na unoszeniu wyprostowanych nóg ku górze.

cw-3-300x181

Brzuszki skośne leżąc na plecach: Połóż się na plecach, ręce umieść za głową, nogi zegnij w kolanach, stopy ułóż na szerokość bioder, podeprzyj je o podłogę. Jedną nogę oprzyj o kolano drugiej. Podczas wydechu unieś obie łopatki, jednocześnie wykonując skręt tułowia. Łokciem sięgnij do przeciwległego kolana. Ćwiczenie wykonaj na drugą stronę.

cw-45-300x145

Łokieć – kolano: Połóż się na plecach, ręce umieść za głową, wyprostuj nogi. Unieś nogi i barki. Podczas wydechu przyciągnij łokieć do przeciwległego kolana. Druga noga powinna być cały czas wyprostowana, nie może dotykać podłogi.

cw-5-300x139

Prostowanie nóg nad podłogą: usiądź, podeprzyj się na przedramionach, powoli uginając w stawie kolanowym przyciągnij je do klatki piersiowej. Następnie wydychając powietrze, wyprostuj nogi do momenty, gdy znajdą się nad podłożem. Możesz wytrzymać w tej pozycji kilka sekund i wrócić do pozycji wyjściowej.

cw-7-300x132

Skręty tułowia z obciążeniem: usiądź, ugnij nogi w stawie kolanowym, łydki powinny być ułożone równolegle do podłoża. Obciążenie chwyć oburącz. Odegnij się do tyłu i wykonaj skręt tułowia. Obciążenie powoli przenieś nad prawe, a następnie nad lewe biodro. Nie ruszaj nogami.

cw-8-300x153

Skręcenie tułowia: połóż się na plecach, ugnij kolana w stawie kolanowym i skręć tułów w jedną stronę. Wytrzymaj kilka sekund. Wykonaj ćwiczenie na drugą stronę. Kolana powinny być cały czas złączone. Podczas zmiany strony nie opieraj głowy o podłoże.

DSCN0303-300x134

Każde ćwiczenie wykonaj 10 – 15 razy, najlepiej codziennie :)

Rezultaty zauważysz już po pierwszym miesiącu. POWODZENIA !!!